| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Anki Medlem

|
Posted: Thu Jan 07, 2010 1:13 pm Post subject: Medlemsavgift och licensavgifter |
|
|
Hej alla!
Nytt och och dags att förnya sina medlemsavgifter och licensavgifter.
Medlemsavgifterna för respektive person ser ni till vänster i listen.
Utöver denna ska ni lägga på licensavgift om ni ska tävla. Om ni vill ha licens i SFF för att tävla på svenska tävlingar är det 100kr som gäller. Vill ni ha PDGA-licens för att tävla på PDGA-sanktionerade tävlingar är det 270kr. Tänk på att betala in till rätt plusgiro beroende på om ni i spelar ultimate eller individuellt.
Ex 1. Seniorspelare som tränar ultimate och som under året åker ut och tävlar ska betala in 450+100=550kr till plusgiro 4813629-5
Ex 2. Seniorspelare som spelar golf och under året åker ut och tävlar på svenska touren samt en PDGA-sanktionerad tävling ska betala in 250+100+270=620kr till plusgiro 391731-7
Som vanligt, spelar man både ultimate och golf, betalar man endast en medlemsavgift, den till ultimaten.
Frågor? Släng ut det på forumet så ska jag/Seb svara.
/Anki |
|
| Back to top |
|
 |
Bobbo Medlem

|
Posted: Sat Jan 09, 2010 5:48 pm Post subject: |
|
|
Hej!
Vi har meddelat förbundet att vi byter klubb till Kalmar. Det passar oss helt enkelt bättre och Mönsterås kommer att klara sig bra utan oss också. Mina döttrar har ambitionen att tävla i Allround och Ultimate. Eftersom de är juniorer så ska de då betala 100 + 100 + 250 = 450 spänn. Kan det stämma?
Bobbo |
|
| Back to top |
|
 |
Anki Medlem

|
Posted: Mon Jan 25, 2010 11:37 am Post subject: |
|
|
Hej,
Ledsen för sent svar.
De betalar 250:- för junior ultimate samt 100:- för licensen till SFF. Medlemsskapet för allrounddelen får de "på köpet".
/Anki |
|
| Back to top |
|
 |
Bobbo Medlem

|
Posted: Tue Jan 26, 2010 7:30 pm Post subject: |
|
|
| Vad bra, då kommer pengarna in på ert konto om ett par dagar. |
|
| Back to top |
|
 |
Karro Medlem

|
Posted: Thu Jan 28, 2010 9:19 pm Post subject: |
|
|
Finns frisbeelagan fortfarande kvar? Och ska man betal in extra om man vill ha den?
/Karro |
|
| Back to top |
|
 |
Bobbo Medlem

|
Posted: Sat Jan 30, 2010 1:17 pm Post subject: |
|
|
Hej!
Nej tyvärr så har frisbeelagan gått i graven. Man måste nu hitta allt på nätet vad gäller tävlingar och annat som rör frisbee. Jag önskar att man hade haft en tidning att bläddra i. |
|
| Back to top |
|
 |
Anki Medlem

|
Posted: Fri Mar 12, 2010 8:41 am Post subject: |
|
|
Allvarligt talat allihopa.
Riktigt dåligt att inte betala in sin medlemsavgift, det är inte så att vi pratar om några enorma summor.
De som per idag är medlemmar i klubben är Karro, Peter L, Floppen, Anki, Daniel, Rabell och Mattsson.
Övriga får faktiskt vackert ta sig i kragen och betala.
/Anki |
|
| Back to top |
|
 |
Bobbo Medlem

|
Posted: Fri Mar 12, 2010 10:33 am Post subject: |
|
|
Hej, sorry att vi dröjde men nu har jag betalat in för Petronella och Hedvig Karlsson. Förbundet har alla uppgifter om dem även att de har bytt klubb. Du kan få alla data om dem via mail.
Bobbo |
|
| Back to top |
|
 |
PeterKarlsson Medlem

|
Posted: Fri Mar 12, 2010 10:13 pm Post subject: |
|
|
Nu har jag också betalat.
Allvarligt talat så kan det ju inte ses som obligatoriskt att ha betalat för 2010 då det nya verkamhetsåret ännu inte inletts. Det sker ju i och med årsmötet som är på gång snart. Ett förberedande styrelsemöte kommer hållas nästa vecka.
Men det kan däremot löna sig att betala medlemskapet innan årsmötet ifall det beslutas att höja denna summa!
/ Lillen |
|
| Back to top |
|
 |
Bobbo Medlem

|
Posted: Sat May 08, 2010 10:58 am Post subject: |
|
|
Hej!
Nu har även jag betalat in den nya avgiften till klubben. Se till att ni andra också gör det. Vi ses där ute någonstans!
Bobbo |
|
| Back to top |
|
 |
Packe Medlem

|
Posted: Sun May 23, 2010 1:29 pm Post subject: |
|
|
Tjena Anki
Kommer till nästa helg flytta ner till Kalmar igen och har då tänkt byta klubb från Östersund. Vill minnas att det på anslagstavlan på skälby har info att första året är gratis, är det gammal info eller gäller det fortfarande? Du kanske kan ge klarhet i vad jag ska betala som ny medlem och vad man får för det.
Jag håller endast på med discgolf, har väl i år inte tänkt tävla mer än att ställa upp i kvällsgolfen (om det blir nån i år). Mvh Packe |
|
| Back to top |
|
 |
Anki Medlem

|
Posted: Wed Jun 09, 2010 8:41 am Post subject: |
|
|
Hej,
Förlåt mitt sena svar, har inte varit inne på hemsidan på ett tag. Självklart gäller gratis medlemsskap första året.
Tänk bara på att om du ska vara med på någon SFF-sanktionerad tävling måste du lösa licens. Den kostar 100kr. Detta behövs inte för Skälbytouren men om du ska vara med på Höstkastet behöver du fixa det. |
|
| Back to top |
|
 |
|